dinsdag 9 februari 2016

LEZING Leven zonder afval

Door het hele land geef ik lezingen om mensen te inspireren afval te reduceren. Neem gerust contact met me op als u hierin geïnteresseerd bent: levenzonderafval@gmail.com

AGENDA 2016:

Donderdag 3 maart: Brummen, Bibliotheek

Maandag 14 maart: Alphen aan den Rijn, IVN Natuurgidsencursus

Dinsdag 15 maart: Heusden

Vrijdag 1 april: Delft, Project 100-100-100

Donderdag 7 april: Teteringen

Maandag 11 april: Leusden, bibliotheek

Donderdag 21 april: Nijmegen, Opening Vandebron

3 opmerkingen:

  1. Hoi Emily Jane,

    Ik zou graag een keer naar je lezing komen luisteren.
    Is de lezing van donderdag 7 april in Teteringen in de bibliotheek aldaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mandy, nee het is niet in de bibliotheek, je kan contact opnemen met http://www.mek-oosterhout.nl/ en vragen of je ook naar de lezing kan komen. Het is namelijk georganiseerd door de Rotaryclub, aangevuld met gasten van de MEK. Wie weet kan je dan ook komen. Succes en misschien zie ik je dan! Groetjes, Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag,
    waar en hoe laat is de lezing in Utrecht? Ik ben geinteresseerd.

    Groeten,
    Marijn

    BeantwoordenVerwijderen