Correctbook

Ik geloof dat ik eindelijk een oplossing heb gevonden voor al die kilo's tekenpapier dat onze kinderen gebruiken! Ik kocht vorige week een Correctbook voor mijn dochter en ze was er gelijk super blij mee. Correctbook is een soort schrift met whiteboard pagina's waardoor het keer op keer herbruikbaar is! Je schrijft met een correctmarker en kan het later met een sponsje weer weg vegen. Wanneer je schrijft en het even laat drogen kan je het daarna niet uitvegen met je vingers, da's fijn ;-)
Ik gebruik het nu ook zelf, want ik schrijf dagelijks veel dingen op papier, zoals ideeën, to-do lijstjes, etc. Ik neem het schriftje gewoon mee in mijn tas als ik moet werken :-)

Naast dat Correctbook een hele hoop papier scheelt, is het ook nog eens een sociale onderneming, strijdend tegen wereldwijde analfabetisme! Bij aankoop van een Correctbook help je een kind in nood aan herbruikbaar schoolmateriaal.

Dusss...weer een oplossing gevonden in de strijd tegen afval ;-) Voor meer informatie kan je terecht op de website van Correctbook en inmiddels heb ik het ook in mijn eigen webshop.


Reacties

Populaire posts