❤ My zero waste bathroom ❤

Beautiful products from Werfzeep, ImseVimse,  HelemaalShea, Humble brush, Denttabs & ValleyMist! 🌿


































Ik word altijd zo gelukkig van al deze prachtige producten. Puur, natuurlijk en afvalvrij. De wasbare pads van ImseVimse gaan na gebruik hup de was in en gaan járen mee. Mijn tandenborstel is van bamboe en we gebruiken geen tandpasta uit een plastic tube. Daarvoor in de plaats hebben we tegenwoordig tandpasta-tabletjes van Denttabs. Je kauwt erop en poetst daarna gewoon je tanden! Mijn haar was ik met een shampoo zeep en daarna spoel ik het met de solid conditioner van HelemaalShea. Daarmee word mijn haar heerlijk zacht en goed doorkambaar. De lippenbalsem zit in een kartonnen stick en de wattenstaafjes zijn van bamboe en katoen. Als ik merk dat mijn huid droog is gebruik ik arganolie uit een glazen potje. Fijne producten die goed werken en een hele hoop afval voorkomen. Zo simpel kan het dus zijn!
In mijn webshop zijn ze verkrijgbaar: www.levenzonderafval.com 
#zeroplastic #natural #pure #compostable #zerowaste #sustainable#duurzaam #savetheplanet #plasticfree #RefuseSingleUse#LevenZonderAfval #wastefree #change #bethechange

Reacties

Populaire posts