Inpakpapier

Ik heb al jaren geen inpakpapier meer gekocht. Cadeaus worden bij ons verpakt in een mooi lapje stof of een oude sjaal met een strik eromheen, of ik gebruik oud papier, een krant of een oude doos. Ik heb stofjes vol vrolijke prints voor het inpakken van kindercadeaus, stofjes voor volwassenen en voor kerst. 

Meestal vind ik leuke stoffen bij de kringloop, zoals oude dekbedovertrekken of andere mooie, dunne lappen stof die je in stukken kunt knippen. Een stuk touw of een mooi lint maakt het helemaal af. Je kunt de stof dus steeds hergebruiken. Ook gebruik ik vaak een bloem, mooie bladeren of een takje met blaadjes uit de tuin die ik met touw of lint vastmaak. Het staat prachtig, persoonlijk en heel chic! Heb je geen oude lapjes in huis? Misschien zijn dan de "Reusable Giftbags" wat voor jou! We hebben er nog een paar op voorraad.



Reacties

Populaire posts